Код
014
Спеціальність/Освітня
програма (Спеціалізація)
Середня освіта/Середня освіта (біологія та здоров’я людини)
Форма здобуття
освіти
денна
Освітній рівень
Бакалавр
Ліцензійний обсяг
81
Кар'єрні перспективи
Викладацька і методична діяльність у навчальних закладах середньої школи та фахової передвищої освіти. Викладання біології, хімії та здоров’я людини у закладах загальної та спеціалізованої, професійної (професійно-технічної), позашкільної, фахової передвищої освіти, міжшкільних ресурсних центрах (міжшкільні навчально-виробничі комбінати), позашкільних навчальних закладах. Працевлаштування в установах та організаціях у сфері освіти на посадах, передбачених для заміщення професіонала з вищою освітою типовими номенклатурами посад.
Вчитель закладу загальної середньої освіти. Вчитель спеціалізованих навчальних закладів. Інші професіонали в галузі навчання
Особливості спеціальності
Забезпечення загальної освіти в галузі освіти, педагогіки біології, хімії та здоров’я людини, спираючись на сучасні наукові знання про мету, цінності загальної і прикладної біології, хімії, проблем збереження здоров´я, охорони навколишнього середовища, раціонального використання природних ресурсів, традиційні та інноваційні підходи до вирішення пов’язаних із цим завдань. Підготовка бакалаврів освіти – вчителів біології, хімії та здоров’я людини, які мають підвищене зацікавлення до вивчення біологічних та хімічних об´єктів, природоохоронної та просвітницької діяльності, використання інноваційних методів навчання, що суттєво збільшує можливості його працевлаштування.
Виконання програми дає змогу здобувачу сформувати професійні компетентності вчителя загальної середньої освіти, зорієнтованого на сучасні тенденції розвитку педагогіки, психології, біології, хімії та охорони здоров’я. Ознайомитися із особливостями реалізації дидактичних принципів, методів оволодіння знаннями і формування вмінь. Оволодіти вміннями і навичками організації навчально-виховного процесу учнів на уроках біології, хімії і основ здоров’я, інших формах навчання, оцінювання та перевірки засвоєних знань, керування їхньою пізнавальною діяльністю. Опанувати теоретичні знання і оволодіти практичними навичками, необхідними для викладання різних розділів біології, хімії та основ здоров’я на сучас-ному рівні.
Перелік конкурсних предметів (предметів національного мультипредметного тесту), вступних іспитів, творчих конкурсів
Українська мова *
0,30 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |
Математика
0,35 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |
Історія України
0,35 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |